2. harjutus Ülesanded puudega ----------------------------- Harjutustunnis arutleme järgmiste ülesannete lahendusvõimaluste üle, järgnevates praktikatundides peavad tekkima programmid. Ülesanne 1 Morse ---------------- Põhimõtteliselt loodetavasti tuttav asi ... Vt kursuse veebilehel lingi "Kõik ülesanded saavad olema siin." all faili International_Morse_Code.svg Ühe võimalusena meelde jätmiseks pakutakse temast tabelilaadset kuju: vt samas Morsetabel_1.png Kuidas aru saada failis Morse_code_tree3.png esitatust? Praktikatunnis tuleb morsekoodis jutt sisse lugeda ja sisestatud morsetekst tavatähtedeks dekodeerida. Sisend võib olla selline, nagu failides morse1.txt ja morse2.txt näha on ülesanne 2 Puu läbimine ----------------------- Vaata morsepuud ja kirjuta see välja pre-, post- ja inorder järjekorras. Ülesanne 3 Loomade arvamine --------------------------- Vaata näidet loomad.exe. Ülesandeks on mängida selle programmiga ja mõelda välja, millisel viisil seal infot hoitakse. Ja mis juhtub siis, kui infot (uus loom) lisatakse. Joonista!! Kuni ei ole selget pilti andmestikust (kuidas loomi ja küsimusi säilitatakse), tema muutumisest (kuidas/kuhu lisanduvad uued loomad ja küsimused) ja tema kasutamisest looma arvamisel, ei ole põhjust hakata realisatsioonile mõtlema. Mängi programmikesega nii kaua, kuni hakkad (loodetavasti see ikka juhtub) aru saama, kuidas puu on üles ehitatud. Arusaamine on kõige olulisem. Joonista üles puu seis mängu alguses. Edasi joonista puu, kui sinna on lisatud suur ja mett armastav karu. Millistest sammudest koosneb looma arvamiseks küsimuste esitamine ja millal saab hakata looma pakkuma? Ülesanne 4 ---------------- Kui aega jääb, uurime morsepuu ehitamise rekursiivset funktsiooni näites morse.c.