Kommentaarid näidete kohta ehk mis ülesannet on püütud lahendada: ------- kolmnurk.sb - joonistatud võrdhaarset täisnurkset kolnurka, kui ette anda ühe kaateti pikkus. Suurema rehkendamisega saab kindlasti ka huvitavamaid kolmnurki joonistada (kui kõik nurgad ja küljed teada). Saaks teha ka kolmnurkade määramise ülesannet (kui .. muidu plokki kasutades) korrutamine.sb - veidi erinev variant korrutustabeli harjutamise ülesandest (võrreldes kursusel tehtuga (3. klass) matkarajad_5kl.sb ja matkarajad_nimedega.sb - 5. klassi õpikus olid ülesanded (73, 74), kus vaja leida raja läbimise aega jms. t2ring.sb - täringu veeretamine. Kui vajutad t-tähte, siis veeretab tüdruk täringut, kui aga p-tähte, siis veeretab poiss. Kumbki saab teha etteantud arv viskeid. Seda rakendust nüüd tagant järgi vaadates meenus ka veel üks oluline asi - kui rakendus käivitatakse, siis peaks ilmuma instruktsioon, mida teha tuleb. Siin ei tule ju ksagilt välja, et peaks neid tähti vajutama (kui just skripti ei uuri). t2ring_tsykliga.sb - siin lihtsalt veeretavad kordamööda. tegurid.sb - arvu teguriteks lahutamine