Ettevalmistusaega on antud väga palju ja seda tasub kasutada. Kliendiga peaks selle aja jooksul kõik paika saama, et arendusprotsessi ajal oleks kliendi poolseid muudatusi väga vähe. Suhelge kliendiga, kui kliendiga ülesandest samamoodi aru saate, siis esineb sel moel vähem tagasilööke ning aega saab produktiivsemalt kasutada. Ärge kartke kliendiga suhelda. Meil küll seda probleemi ei olnud, aga oli kuulda kuidas inimesed ajasid oma rida ja kui kliendile ette näidati ei sobinud tehtud töö. Saadud kogemustest soovitan hoida pidevat kontakti kliendiga, et vältida suuri erimeelsusi. Leppida kliendiga kokku, et projekti kestvuse ajal peaks ta olema väga kergelt kättesaavav, sest ilma selleta jääb kogu meeskond peata ja aeg läheb kaotsi. Kommunikatsiooni probleemide pärast kannatab nii meeskond kui ka tellija. Säilitage külma närvi kliendiga. Klient võib ootamatult soove muuta ja selle muutmiseks võib vähe aega jääda, kuid jääge rahulikuks ja saate hakkama! Suhelge kliendiga professionaalselt ja sõbralikult. Pakkuge välja huvitavaid lahendusi ja lähenemisi ja lisa ufnktsioone, mille peale tema ehk ei ole tulnud. Kliendi arvamus moodustab osa teie hindest! Suhelge kliendiga, saage aru mida ta soovib ja kui teil peaks tekkima küsimusi, siis alati need ülesse kirjutada ja esitada. Kliendile pole mõtet lubada ulme asju, mida te kahe nädalaga valmis teha ei suuda. Olge realistlikud. Isegi kui klient tahab, et tema veebilehest või mängust saas uus facebook või Flappy Bird, siis ärge ennast täiest hulluks vaevakkse, kuna tihti ei tea klient mida ta täpselt tahab. Kui projektis on kasutajaliides siis see võimalikult varakult valmis teha ja esitleda kliendile, siis pärast vähem peavalu ja rohkem aega ümber tegemiseks. Kui klient ei ole rakendust läbi mõelnud, tuleta talle vahepeal meelde! :)