Järgmiseks aastaks soovitaks õpilastel kõigepealt ära planeerida oma tegevused ja siis oskuste järgi igale tiimi liikmele oma ülesanne anda (selleks on vajalik eelnev tiimikaaslate oskuste tundmine, ning nende enda enesekindlus sel alal, kuid õpilane ei pea olema sel alal kõrgete kogemustega, kuna kui aeg on eelnevalt planeeritud ja idee selge saab asi tehtud ka aeglasemalt kuid siiski edukalt ja kogemus vastaval alal kasvab). Meeskonnasisene töödejaotus peab olema korralikult tehtud, siis on töö efektiivsem ja kiirem. Lisaks ei tohiks lasta oma meeskonna kaaslastel niisama istuda, sest see võib viia kogu grupi motivatsiooni alla Meeskonna liikmetele- Aidake oma juhti ja aidake üksteist. Ärge olge oma ülesannetes jäigalt kinni. Eesmärk on kõigil üks ja seetõttu on seda kooslust nimetatud meeskonnaks, et tee koos töötaksite ja aitaksite teineteist. Samas ei tasu olla liiga agar, teistel on ka kogemust vaja ;) Soovitan projekti alguses kõik võimalikud ülessanded välja kirjutada ja omavahel mingil moel ära jagada, et ei tekiks olukorda, kus teadmatusest tegelevad pooled rühmaliikmed ühe ja sama probleemiga. Igaühele anda arendusetapi vältel konkreetseid ülesandeid ja hoida teema kogu aeg üleval, et kui kaugel keegi parasjagu on – kui keegi saab oma ülesandega ühele poole, siis sellele inimesele anda kohe uus ülesanne. Ei ole mõtet niisama passida. Looge grupitöö paremaks sujumiseks dokument, kus kirjas on kõik kokkulepitu ning sellest peavad kõik kinni pidama. Tänu sellele räägite vähem üksteisest mööda ning töö sujub libedamalt. Tööjaotus peab olema fikseeritud. Tuleb välja mõelda mitme päeva tegevus, kuna tööd võivad oodatust kiiremini valmis saada ja seejärel on hea anda juba järgmise päeva tegevusi.