/* Programmi jupp ringi liikumise kiirendamiseks ja aeglustamiseks parema ja vasaku klaviatuuri noole-klahvi abil. */ import java.applet.Applet; import java.awt.event.*; import java.awt.*; public class LR extends Applet implements Runnable, KeyListener{ int x=0, y=2; boolean juurde=true; //**A public LR(){ init(); new Thread(this).start(); //lõim algab } public void init(){ addKeyListener(this); } //**L public void run(){ while(juurde){ for(int x=60; x<600; x=x+y){ // x on ise 60, on nähtav kuni väärtuseni 600, suureneb y-i ehk 2 võrra Graphics g=this.getGraphics(); if(g!=null){ g.setColor(Color.black); //joonistatakse must ring g.fillOval(x, 90, 50, 50); try{Thread.sleep(80);}catch(Exception e){} //oodatakse veidi g.setColor(Color.white); //ning kustutatakse see g.drawOval(x, 90, 50, 50); //joonistatakse üle } } } } //**A public void keyPressed(KeyEvent e){ int kood=e.getKeyCode(); if(kood==KeyEvent.VK_LEFT)y--; //ringi juhtimine vasakule if(kood==KeyEvent.VK_RIGHT)y++; //ringi juhimine paremale // repaint(); } public void keyReleased(KeyEvent e){} //klaviatuuri võimalused mida otseselt ei kasutata public void keyTyped(KeyEvent e){} //--||-- //**L public static void main(String argumendid[]){ Frame f=new Frame("Kuular"); f.add(new LR()); f.setSize(700, 300); f.setVisible(true); } }