Kaheksa * Joonista ekraanile kaks teineteisega kokkupuutuvat ringi * Ringide keskkohad määratakse hiirevajutusega, moodustub number 8. * Lisaks eelmisele hakkab mööda ringide trajektoori liikuma punane täpp. Jalg Jala mudeliks on reie- ning sääreosast koosnev kriips. * Kergelt kõverdatud põlvega mudel joonistatakse ekraanile * Kasutaja saab määrata reie kaldenurga. * Kaks jalga liiguvad nagu inimesel kõndides. Pendel * Joonista ekraanile pendel * Paiguta pendel kasutaja määratud pikkusega pendel soovitud kaldenurga alla. * Pane pendel võnkuma, arvestades, et T=2*Pi*sqrt(l/g) Vahelduvvool * Joonista ekraanile siinuse graafik * Joonista siinuse graafik nii, et allpool nulli olev osa on ära lõigatud (nii nagu diood teeb). * Lisaks eelmisele saab kasutaja ette anda amplituudi ja sageduse, kõrval on näha skaala. Rihmülekanne * Joonista ekraanile kaks hooratast ning neid ühendav rihm (ringid ja jooned). * Ratta asendit tähistab täpp kummalgi rattal. Kasutaja sisestab nurga, palju on suurem ratas pöördunud. Vastavalt reeglitele pöördub ka väiksem ratas. * Kasutaja saab sisestada rataste raadiused. Rattad ja rihm liiguvad vastavalt füüsikaseadustele. Tuuleveski * Ekraanile joonistatakse veski koonusekujuline maja ja tiibaderist. * Veski tiivad liiguvad * Liikuvad tiibade otsapool koosneb sõrestikust. Kuulutuste paigutamine * Tekstivälja kirjutatud tekst joonistatakse ekraanile ning selle ümber tõmmatakse raam. * Kuulutusi joonistatakse kõrvuti kasutaja määratud arv. Raami värv määratakse juhuslikult. * Lisaks eelmisele võetakse tekstid ekraanil olevast mitmerealisest tekstialast, igalt realt üks. Kuulutusi pannakse kõrvuti kuni neli. Meekärg * Joonista ekraanile kuusnurk * Joonista kuusnurki kõrvuti kasutaja määratud hulk. * Joonista meekärg kasutaja määratud arvu kannudega. Kraana nokk Kraana nokale annab tugevuse kolmnurkadest koostatud metallsõrestik. * Joonista kümne lüli piikune nokk. * Kasutaja annab ette noka pikkuse (võib olla ka reaalarv). 1 m =20 ekraanipunkti. Lülid nokas on ühelikkused, vahemikus 1-2 meetrit. Luuakse soovitud pikkusega täisarvulise lülide arvuga nokk. * Lisaks eelmisele saab kasutaja ette anda kraana noka kaldenurga.