Meie mobiiliäpp „Kalainfo” Äpp sisaldab: Eestis elavate kalade nimistu ja kirjeldus (piltidega) Spetsiifiline paiknemiskaart (nii kudemis- kui ka püügialad) Keelualade kaart kuupäevade kaupa Püügimeetodid (mis riistade ja söödaga) SMS-püügiloa ostunupp Kalapuhastusõpetus Kalatoitude retseptid Kalavarustuslist Talipüügi õpetus Kalastus varustuse kasutusõpetus Kalastussõlmede õpetus Seadused Valmistame Android platvormile Android SDK programmiga. Kala informatsiooni kohta teeme eelnevalt uurimist, ei lähtu enda teadmistest. Meie tulevikuplaan on laiendada aplikatsiooni kalapaiknemise poole pealt ka teistele piirkondadele (Vahemeri, Läänemeri jne) ja teistele mobiiliplatvormidele. Vajaminevad protsessid: Kalastusinfo otsimine. Kasutame erinevaid kalastusfoorumeid, erinevaid kalastusraamatuid ja muud infot internetist Android SDK kasutama õppimine Piltide hankimine Kersti Veskimetsaga (bioloogia õpetajaga) konsulteerimine Kristo Karp, Otto Jõeleht 131A Meie äpp Meie ideed: peast arvutamise programm(koos naisega) poekettide asikoha programm ostukorvide võrdluse programm keemia ainete quiz koolitoidu hindamise äpp Peast arvutamise programmi võiks kooskõlastada matemaatikaõpetajaga, Helen Kaasikuga. Teeme Android SDK süsteemis äpi, milles on antud erinaevad tehted, mis on vaja peast ära lahendada. Tehted on erineva tasemega. Keemia ainete quiz'i võib kooskõlastada keemia õpetajaga, Martin Saarega. Teeme õppeprogrammi, kus on antud pilt mingist ainest ning sa pead ära arvama, mis aine see on. Kui sa ei tea, mis aine see on siis, saab veel ühe pildi. Vaja on pildimaterjali, teadmisi. Tiigrikokursi ideed 1. Create a religion app 2. Koolikell – Koostaksime helifaili, milles kõlaks koolikellale sarnane muusika tänapäevases võtmes, et iga vahetunni algus ja tunni lõpp natuke huvitamaks muuta. Selle seoksime muusika õpetusega ja juhendajaks oleks muusika õpetaja. 5 Ennustusmäng, kus saad ennustada mängude tulemusi. Täppi panemisel saadakse mingi arv punkte. Võisteldakse teiste ennustajatega. Punkte saadakse olenevalt sellest, millised meeskonnad mängivad, kui tähtis mäng on ja kui täpselt ennustatakse. Tere, Meie otsustasime teha mobiilse appi füüsika valdkonnas. Appi eesmärk oleks aidata kasutajatel leida kiiresti ja kergelt füüsikaliste terminite definitsioone, seadusi ja ka valemeid. App hõlmaks 8-12. klasside õppematerjale. Tehniline ülesehitus võiks välja näha järgmine: esiteks saab õpilane valida endale sobiva klassi materjali, teiseks tulevad valikud erinevatest teemadest, valides ära sobiva teema saab kasutaja valida kolme variandi vahel(seadused,definitsioonid,valemid), juhul kui kasutaja ei tea valemis esineva sümboli tähendust saab ta seda järgi vaadata klikates selle peale. Koolipoolset abi oleks võimalik saada programmeerimise õpetajalt ja füüsika õpetajalt. Meie võistkonda kuuluvad Diana Roots, Killu Asu, Jacqueline Maxine Jürgens.