![]() Juhend Tagasi Tallinna Ülikool Copyright © 2006 by Sille Vaimets All Rights Reserved |
Tagasi III harjutus: pöördkehad (modelleerimine), maastik "Seened murul" Ülesanne: Pöördkeha (lathe) abil luua seened ning panna nad maastikule (terrain). Seened.3dc 1. Selleks, et luua tõetruid seeni, tuleb kõigepealt komponentide paneelilt lohistada töölauale pöördkeha (lathe) ![]() ![]() puraviku loomine ![]() kärbseseene loomine 2. Kuna kõik seened ei ole sirge jalaga, siis loomulikuma mulje jaoks võib mõned neist natukene viltu keerata. Selleks oleks sobilik kasutada objektioperatsioonide paneelilt nuppu "pööra"(bend) ![]() ![]() ![]() modelleeritud pöördkeha ![]() pöördkeha modelleerimine 3. Järgmisena võib seened enda soovi järgi ära värvida/tekstuurida ning näiteks kärbseseenele võib lisada ka täpid. Need võiksid olla tehtud kerast kasutades "lamendajat" (flatten) ![]() ![]() ![]() täppidega kärbseseen 5. Soovitatavalt tuleb kõik täpid tõsta objektide nimestikus kärbseseene "lasteks" (child). ![]() hierarhia 6. Järgmisena tuleb luua seente juurde maastik, mille saab lohistades töölauale nupu (terrain) ![]() ![]() seened maastikul Maastiku saab ka ära värvida ning sellele lisada soovitud tektuure. 7. Valmis seened murul: ![]() valmis seened murul Tagasi |